Environmentálna komunikácia a marketing
Prínos kurzu
Poskytnúť jeho účastníkom teoretické a praktické znalosti ako posilniť environmentálne povedomie medzi zamestnancami vo firme a ako komunikovať environmentálnu zodpovednosť navonok a využiť ju pri budovaní značky.
Obsah kurzu
- dôležitosť internej a externej komunikácie v oblasti systémov environmentálneho manažérstva
Interná komunikácia
- zamestnanci ako ambasádori zmeny
- miera zapojenia zamestnancov
- nástroje internej komunikácie a príklady ich využitia pri komunikácii environmentálnych tém
- praktické cvičenia
- záverečná diskusia
Externá komunikácia a marketing
- svetové trendy v zelenej komunikácii
- typológia zeleného spotrebiteľa
- charakteristiky a príklady greenwashingu
- kroky ako sa greenwashingu vyhnúť
- prípadové štúdie zelených značiek a ich komunikácie: Patagónia, Interface, HSBC, Caja Navara a ďalšie.
- správy o udržateľnosti ako nástroj externej komunikácie
- stakeholder dialóg ako súčasť prípravy správy
- praktické cvičenia
- záverečná diskusia
Požiadavky na účastníkov
Kurz je určený ako environmentálnym tak aj komunikačným manažérom.
Trvanie: 1 deň
Cena : 155,00 €